خانما شما هم حرکات بچه رو تو واژن حس میکنید یا فقط من اینجورم؟

۷ پاسخ

من که این چیزا رو حس نکردم

من امروز اینجوری شده بودم همشم دسشویی بودم😐

منم وقتی بریچ بود اینجوری بودم خداروشکر سفالیک شد راحت شدم🤣

منم بعضی روزا اینطوریم

آره من چند هفته اینطوری بودم موقع ای که بریچ بود الان سفالیک شده دیگه پاشو از تو واژنم کشیده بیرون 😂

هفته شما عادیه منم مث شما بودم ولی الان بیشتر دورنافمه

ینی چی شاید دستشویی داری😂

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری