من پارسال ۲۶ هفته کیسه آبم پاره شد سزارین شدم بچم نموند
ایشالله بچه این بمونه براش
اسمش مامان دلین بود
رونیا
اسمش چی بود
یعنی بچه شش ماهه زنده ممونه
نه دیگه تاپیکی نزاشته ک بچش چیشد
آره یکی از همسایه ها ی ما بچش تو 25هفته به دنیا اومد الان دوسالش
وا ۲۵ هفته یعنی چندماه
بچه ۶ماهه بوده دیگه اکثرا میمونه بچه دوستم ۶ماهه ب دنیا آورد الان دوسالشه دور از جون نی نی های که تو راه هستن الان بهش امپول میزنن چون نه میتونه حرف بزنه نه راه بره منم میگم اون راه و حرف و میزنه ولی یکم دیر چون ۶ماهه به دنیا آمده دیگه
۲۵!!!!😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.