۹ پاسخ

من پارسال ۲۶ هفته کیسه آبم پاره شد سزارین شدم بچم نموند
ایشالله بچه این بمونه براش

اسمش مامان دلین بود
رونیا

اسمش چی بود

یعنی بچه شش ماهه زنده ممونه

نه دیگه تاپیکی نزاشته ک بچش چیشد

آره یکی از همسایه ها ی ما بچش تو 25هفته به دنیا اومد الان دوسالش

وا ۲۵ هفته یعنی چندماه

بچه ۶ماهه بوده دیگه اکثرا میمونه بچه دوستم ۶ماهه ب دنیا آورد الان دوسالشه دور از جون نی نی های که تو راه هستن الان بهش امپول میزنن چون نه میتونه حرف بزنه نه راه بره منم میگم اون راه و حرف و میزنه ولی یکم دیر چون ۶ماهه به دنیا آمده دیگه

۲۵!!!!😞

سوال های مرتبط

مامان وانیل مامان وانیل روزهای ابتدایی تولد
مامان mamy nor مامان mamy nor ۹ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی