انقباض هم داشته باشی با دارو خوب میشه ب اینچیزا فکر نکن
اره دخترداییم دخترش ۲۷ هفته اومد
گلم انقباض داشته باشی میری زایشگاه امپول ریه میزنن سرم سولفات میزنن انقباضت رفع میشه بعد استراحت مطلق میدن تا هفته بره بالا منم از ۲۹هفته اینطوریم
عزیزم مشکلی هست ؟
خدا نکنه دنیا نمیاد کنترل میکنن
به این فک کن با استرس دارو شیاف میرسونی
نذرکن به خدا توکل کن چیزی نمیشه نگران نباش
مشکلی هست مگه چرا این فکرو میکنی؟
چرا ب این چیزا فکر میکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.