۸ پاسخ

انقباض هم داشته باشی با دارو خوب میشه ب اینچیزا فکر نکن

اره دخترداییم دخترش ۲۷ هفته اومد

گلم انقباض داشته باشی میری زایشگاه امپول ریه میزنن سرم سولفات میزنن انقباضت رفع میشه بعد استراحت مطلق میدن تا هفته بره بالا منم از ۲۹هفته اینطوریم

عزیزم مشکلی هست ؟
خدا نکنه دنیا نمیاد کنترل میکنن

به این فک کن با استرس دارو شیاف میرسونی

نذرکن به خدا توکل کن چیزی نمیشه نگران نباش

مشکلی هست مگه چرا این فکرو میکنی؟

چرا ب این چیزا فکر میکنی

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
مامان فندوق 🩷🐣 مامان فندوق 🩷🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری