به این چیزا فک نکنید عزیزم…..من خودم تو دوران بارداری شرایط سختی رو پست سر گذاشتم و رسیدن به هفته های بالا واسم ارزو بود…فقط سعی کنید استرس نداشته باشید❤️
اره ولی خیلی سخته
آره یکی از خانما بود توی گهواره بچش ۲۸ هفته دنیا اومده بود
رفته بود توی دستگاه ولی الان حال بچش خیلی خوب بود...
اصن ب این چیزا فک نکن ❤️
یکی از رفیقام ۲۹ هفته زایمان کرد بچش تو دستگاه کیسه آبش ترکید
فامیلمون تازه ۲۸ هفته زایمان کرده الان بچه یکی دوماهشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.