دوستان کسی بوده ۲۹هفته بچش بدنیا بیاد

۶ پاسخ

به این چیزا فک نکنید عزیزم…..من خودم تو دوران بارداری شرایط سختی رو پست سر گذاشتم و رسیدن به هفته های بالا واسم ارزو بود…فقط سعی کنید استرس نداشته باشید❤️

اره ولی خیلی سخته

آره یکی از خانما بود توی گهواره بچش ۲۸ هفته دنیا اومده بود
رفته بود توی دستگاه ولی الان حال بچش خیلی خوب بود...

اصن ب این چیزا فک نکن ❤️

یکی از رفیقام ۲۹ هفته زایمان کرد بچش تو دستگاه کیسه آبش ترکید

فامیلمون تازه ۲۸ هفته زایمان کرده الان بچه یکی دوماهشه

سوال های مرتبط