اره بچه خواهرم اولش دستگاه بود الان ماشاالله اینقد زبر و زرنگه که نگو
منم دخترم ۳۴هفته بدنیا اومد خداروشکر اصلا داخل دستگاه نرفت
منم بچه اولم ۳۶هفته بدنیا اومد دستگاه هم نرفت خدارو شکر
بچه دخترداییم شهریور ۸ماه و۱روزبه دنیا اومد۲۰روزتودستگاه بود بعدش خداروشکر مرخص شد
خواهرم باردار بود ،مسمویت داشت ۳۴ هفته دنیا اومد دستگاه هم نرفت
خواهر کوچولوم ۸ ماهه دنیا اومد یه هفته دستگاه بود فقط الانم ۱۷ سالشه☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.