۳ پاسخ

کیست تو تخمدان نیست تو سرویکسه

فولیکول ازاد هست نشانه تخمک گذاریه نه کیست اصلا کیست نداره

عزیزم تخمدانت پلی کیسته

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۴ سالگی