در سونوگرافی آب دور جنین و چطور مینویسن

۱۰ پاسخ

منم همینجورم صبحها به سختی پا میشم خیلی سخته

منم طبیعی هستم خیلی میترسم خیلی استرس دارم کابوس میبینم

بچه اولته؟ ن ربطی به بزرگ کوچکی بچه نداره شکم داشته باشی یا نه

تو الانم باید بری سنو داری برا رشد وزن بچته

خب دکتر راجب وزنش چی بهت گفت ؟

میگم تو شکمت بزرگه یا کوچک؟وزن بچت چقد هست؟

خب میشه چن ماه؟؟؟تقریبان میشه شش ماه اره؟

سلام مامانا گل تو این هفته من دگ به غیراز سنو رشد بچم بود ک ماه گذشته انجامش دادم دگ چه سنو یا ازمایش مهمی باید برم انجام بدم و اگ هست چن هفتگی؟

afl,af

Afl

سوال های مرتبط

مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری