سلام.تو ۲۶ هفته ۸۳۰ گرم وزن خوبه؟

۸ پاسخ

عزیزم جنسیت بچه ات چیه آخه برا شوهر منم ضعیفه میگن دختر میشه درسته؟

منم ۲۶ هفته ۸۳۰ بود
رشدش یه کم عقب بود تا ۳۳ هفته که قشنگ جبران شد و اومد رو صدک ۵۰ درصد

آره خوبه

خانما شما سونو وزن بیست و هشت هفته رفتین من دکترم گف فقط یدونه دیگ داری بعد انومالی اونم اخراشه

یه کوچولو کمه

اره عالیه برا من ۷۵۰ بود

یکم کمه عزیزم

کم نیست؟!به نظرم یکم کمه

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🧿🐣🧿 مامان 🧿🐣🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ❤️ آوا❤️ مامان ❤️ آوا❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان النا🎀 مامان النا🎀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نیلا و نوژا مامان نیلا و نوژا هفته بیست‌وهفتم بارداری