چرا ایلیا شست پاشو میخوره !وا

۵ پاسخ

نمیدونم ولی قدیم میگفتن بچه اگه پاشو بخوره یعنی هم بازی میخواد داداش یا آبجی

کشف بچه ها با دهنشونه هرچیزی میخان کامل بشناسن میزارن دهنشون

بعضی وقتا میخورن ... اشکالی نداره ک

سوین میخوره میگه به به🤣🤣

چون خوشمزس

سوال های مرتبط

مامان ایلیا❤️و آریا❤️ مامان ایلیا❤️و آریا❤️ ۱ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
مامان اُمیدِ زندگیم مامان اُمیدِ زندگیم روزهای ابتدایی تولد