۱۷ هفته و ۶
۴۲۰۰ شد
من ۱۸ هفته و دوروز نوبت دارم
هزنیش ۱۵۰۰
اگه داپلر هم بخواد اونم جدا ۱۵۰۰
شد 1/200
هجده هفته دو روز
هجده هفته حتما باید سونوگرافی انجام بشه .
۱۸هفته رفتم با آزمایش دومیلیونو چهارصد شد
۱۸هفته.هزینش ۱۵۰۰
12 هفته و دو روز رفتم شد 1380
17 هفته و 6 روز رفتم من 1 میلیونو 650 هزینش شد
سلام من 19 هفته رفتم شد 1500
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.