دوستان شیاف پروژسترون باید مقعد بزارم یا واژن؟؟

۱۱ پاسخ

مقعدی بزار واژن عفونت و اینا میگیری من مقعدی هم میزارم هزار جور خارش و سوزش گرفتم

مقعدی

من مقعدی میزارم

باید دکترتون بگه
جفتش قابل استفادست ولی دکتر میگه
مثلا برای من واژینال گفتن
حتمااا از پزشکتون بپرسید

هر دو میشه

مقعد راحتتره

مقعد

من واژينال ميزاشتم

اگه لکه بینی داری مقعدی اگه نداری فرقی نداره هرکدوم راحت تری

سلام مقعدی

من مقعدی میذارم

سوال های مرتبط

مامان فسقل🩷 مامان فسقل🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گلی مامان گلی هفته بیست‌وپنجم بارداری