سلام کسی میدونه علائم تخمک گذاری چیه

۱ پاسخ

من زیر دلم درد میکنه گاهی هم حالت تهوع دارم امروز روز پنجم پریودیم مشکلم تنبلی تخمدان بعد دارو اینا مصرف میکنم امروز یدونه هم آمپول زدم گفتم شاید دارم تخمک آزاد میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق قصد بارداری
مامان نعمت خدا مامان نعمت خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی
مامان زندگیم مامان زندگیم ۴ ماهگی
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
اهورا مزدا اهورا مزدا قصد بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان آوا یا آراد 🎀 مامان آوا یا آراد 🎀 هفته هفدهم بارداری
نی نی نیلا نی نی نیلا قصد بارداری