۳۳ هفتگی خوبه لباسای نی نی رو بشورم؟

۵ پاسخ

وایی ن الا بشور اگ خودت میخای بشوری
کم کم شرو کن شسان من همه رو خودم تنها شستم34هفته بعد تا شب درد وانقباض داشتم

من شاید نشورم

بشور ولی خشک شدن بزار تو ساکش یا چیزی که خاک نخوره

من امشب دادم به آجیم شست

اره ولی زود خاک میگیره

سوال های مرتبط

مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓💙 مامان توت فرنگی🍓💙 ۲ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد