۷ پاسخ

آره زیرشکمم

اره ولی زود خوب میشه

اره عزیزم طبیعیه

باید شکمتو بگیری اونموقع خصوصا زیره شکمتو

ن من فقط جیش میزنم خخخ

معده نه ولی کل شکمم درد میکنه انگار کش میاد از داخل

اره ولی بعد ۶_۵ ثانیه رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری