فردا میرم سونو بنظرتون شکمی مشخص میشه ؟

۹ پاسخ

من ۷هفتع رفتم عزیزم شکمی معلوم شد

بزار ۸هفته برو که دیگه قلبش تشکیل شده باشه

زوده میخوای بری هشت هفته برو که خیالت راحت باشه

اره گلم

ضربان قلب میگی آره میشه گلم ایشالا بسلامت باشه

اره من امروز رفتم شش هفته و پنج روزم بود قلبش میزد اما صداشو نزاشت چون کوچولو بود

اره. من پنج هفته رفتم معلوم بود همه چی

زود نیست واسه رفتن?

چی.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو بچه🩵👶 مامان کوچولو بچه🩵👶 ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🩷 مامان هدیه خدا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین روزهای ابتدایی تولد