۷ پاسخ

والی من هی میگفتم خدایا کی میرسم ب ۲۰ حالا ک رسیدم میگم خدایا کمکم کن برسم ب ۳۰😅

منم میرم تایپک های مامانای ک تازه زایمان کردن میخونم😅

😅😅😅

والا من دیگه خسته شدم دوس دارم زود دنیا بیاد

کلا طبیعیت آدمیزاد میره هفته های بالاتر رو نگا میکنه هعی میگه کاش الان تو اون هفته ها بودم🤭

من تاپیک های مامانی بالای سی و پنج 😂😂😂😂 جز آرزوهام شده بریم به 38 ب بعد

میگم شما آلان تموم بچتونو واضح میفهمید

سوال های مرتبط

مامان فسقلیم مامان فسقلیم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد