تب پسرمو گرفتم
الان تب داره یان؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

نه عزیزم بیمارستان بمن گفتن۳۷و نیم به بالا میشه تب

نه تا۳۷ عادیه

این تب سنج ها رو هر چند نشون بده باید به اضافه نیم کنی الان دمای دقیقش میشه ۳۷/۳ تب خفیف میشه اگه بره بالای ۳۷/۷ تب میشه

ببخشید یه سوال منم از این تب سنج ها گرفتم این باید بزاری کجا دقیق که درست نشون بده

عزیزم میشه عکس کامل از تب سنجت بزاری
راضی هستی؟
قیمتش چقده؟

نه خوبه

نه اوکیه

ن ۳۷.۵شروع تبع

نه ۳۸ب بالا تبع

نه عزیزم تب نداره

سوال های مرتبط

مامان نازنین مامان نازنین ۱۷ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان مامان آرسام♥️ مامان مامان آرسام♥️ ۱۶ ماهگی