۳ پاسخ

تا یک سالگی فرصت هست عزیزم
پسر من تازه دوسه روز پیش اولین دندونش ی کوچولو زد بیرون

دختر من ۷ونیم در اورد
تا یک یال و یکی دوماهگی فرصت دارن
ولی اگه نگرانی بیشتر از ۱۰ماه شد میتونی امپولشو بزنی ولی ایشاالله که درمیاد

۱۳ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان اقا علی مامان اقا علی ۱ سالگی