مامانا قد پسرم هشت ماهگی 71 حس میکنم یکم کمه

۵ پاسخ

گهار ماهگی چند بود

خوبه دیگ ۷۱ کی گفته کمه موقع تولدش۴۷ بوده خب .پسر منم تولد ۵۰ بود شش ماهگی ۷۶

منوشوهرم قدمون متوسطه بقيه اطرافيان مخصوصا سمت شوهرم خيلي قد بلندن
دخترم ٨ماهگي ٧٤ بود اميدوارم قدبلندبشع

فکر کنم طبیعی هستش. و باید با قد ماه های قبل مقایسه بشه ببینید رشد داشته یا نه. تو همین برنامه گهواره ابزار برای ثبت قد و وزن هست و خود برنامه تحلیل می‌کنه رشدش مناسبه یا نه

قد خودتو همسرت چجوریه بلنده؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۷ ماهگی
مامان السا و تو دلی😍 مامان السا و تو دلی😍 هفته بیست‌وششم بارداری