۷ پاسخ

اره برای من خیلی درد میگرفت اصلا نمیتونستم دست بزنم

منم گاها دارم .

ارع طبیعیه روغن بکش ماساژ بده

اره منم همبن جوری میشم

منم دارم گاهی

آره جان طبیعیه به خاطر بزرگ شدن بچست

اره منم گاهی درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان طاها🐣 مامان طاها🐣 ۳ ماهگی
مامان دیلای مامان دیلای هفته سی‌وسوم بارداری