قطره آ د کی به بچه هاتون میدین؟

۶ پاسخ

من صبح ب صبح میدم

یعنی لازمه من ب بچم نمیدم چون روغنیه ی بار خفه شد دیگه ندادمش میترسم روش حس میکنم خلط میاره

صبح بده تاثییرش بهتره هروز راس همون ساعت باید بدی یه قطره چکان

بهداشت بهم داد از ۳ روزگی شروع کردم ۲۵ قطره رو جعبه اش نوشته
همیشه صبحا بین ساعت ۹ تا ۱۰ بهش میدم
ی. کلیپ دیدم میگفت بهتره صبحا تو ی تایم مشخص هر روز بهش بدین

تا قبل ساعت ۱۲ ظهر باید بدی یک سی‌سی همون قطره چکون داره داخلش

اره هر روز

سوال های مرتبط

مامان مارال مامان مارال ۲ ماهگی
مامان پرنسس🧚‍♀️💖 مامان پرنسس🧚‍♀️💖 ۷ ماهگی
مامان کایآ مامان کایآ ۱۵ ماهگی
مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی