سلام خانما این جواب آزمایش ها رو ببینید چیه

تصویر
۴ پاسخ

قندت که خیلی خوبه

من کارشناس ارشد آزمایشگاهم،
قندتون که عالیه، فقط قرص آهن رو مرتب مصرف میکنین؟ چون یه کمی کم خونی دارین که البته تو بارداری طبیعیه

اوکیه فقط کم خونی داری

اینم هستش

تصویر

سوال های مرتبط

مامان مهراد✨ماه‍🌙لین مامان مهراد✨ماه‍🌙لین ۱۱ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هانیه قشنگه مامان هانیه قشنگه ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی