۸ پاسخ

قندت نرماله عزیزم
ناشتا باید زیر ۹۲ باشه
دوساعت بعد از ناشتا زیر ۱۲۰

قند ناشتا که خیلی خوبه

اوکیه عزیزم قندت

قند نداری عزیزم مال منم همین مایه ها بود دکترم گفت نداری خوبه

بالا نیس قندت

ببر دکتر نشون بده

عالیه بالا نیست

چندهفته ازمایش دادی

سوال های مرتبط

مامان محمدتیام مامان محمدتیام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق😍 مامان فندق😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری