۵ پاسخ

این ازمایش کجاش مربوط ب گلوکز🙄🙄
ی ازمایش خون و ادرار ساده س

چرا عزبزم گلوکز

بقیه همه چیش نرماله البته چت جی بی تی گفته اینارو❤️

ادرار کاملا نرمال

عزیزم یه کوچولو کم خون هستی ک به خب دکترت حتما دارو میده

سوال های مرتبط

مامان یکتا خانوم مامان یکتا خانوم ۷ ماهگی
مامان کاکولی مامان کاکولی ۱۰ ماهگی
مامان آنیسا🩷فندق🩵 مامان آنیسا🩷فندق🩵 هفته سی‌ام بارداری