من در حد ۲ دقیقه
دکتر من گفت تا یکساعت هم مشکلی نداره ولی من سعی میکنم کم باشه خیلی
من تو بیداری پهلوم میگیره طاق باز میخوابم ی کم باز ب پهلو میشم
خیلی وقتام شب بیدار میشم برم سرویس میبینم طاق بازم ک واقعا بلند شدن برام سخت میشه و کمرم درد میگیره ولی اصلا نگران بچه نمیشم چون هیچیش نمیشه الکی استرس اینو نگیر
من گاهی در حد یک دقیقه
من اصلا نميتونم كمرم درد ميگيره
من موقع بارداریم تا ۵ دقیقه هم طاق باز خوابیدم مشکلی پیش نیومد
من میخوابم چون گاهی لگنم دیگه جونی نداره که بخوام به پهلو بخوابم.
منم ميخابم گاهي ، دكتر گفت مشكلي نداره در حد ده دقيقه ، مگه سونو ميريد طاق باز نميخابيد ؟ اينم مثل همون فقط نبايد زياد باشه
من قبلا اصلا نمیخابیدم ولی الان نصف شب که بیدار میشم میبینم طاق باز خابیدم 😩آخه به پهلو که میخابم شکمم درد میگیره طاق باز ک میخابم آروم میشه متوجه نمیشم ی بیدار میشم ک طاق بازم 🥲
من خیلی وقتا حواسم نیست و به خودم میام میبینم طاق باز خوابیدم
من از اول بارداری تا الان اصلا طاق باز نخوابیدم
من وقتی خیلی اذیت باشم میخوابم واقعا کمرم و زانو هام نمیکشن دیگه
دلم برای روی شکم خوابیدن و یه کش و قوص حسابی بعد خواب تنگ شد🥲
من در حد چند دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.