هيچ چيز توي اين دنيا بي ضرر نيست بايد ببيني خودت چي صلاح ميدوني
همين گوجه و خيارم كلي سم و كود بهش زدن
من خودم ميدم به نظرم سودش بيشتر از ضررشه و كلي غني شدست
بنظرم عالیع.. وگرنه الان روغن ولبنیات وبرنج و...... همه چیزاییم ک میخریم ضرردارن. این حرفاچیه
نگه دارن داره
بنظرمن که ضررنداره وگاهی واقعا خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.