شربت افا کلاو ۳۱۲ خوبه واسه بچه

۴ پاسخ

پسر منم سینش عفونت داره دکتر بهش داده خیلی شربت خوبیه
اگ دکتر نوشته بده بهش

عزیزم منظورم این بودنمی دونم ۳بارپسرم بردم دکتربهم دادبودبخاطرعفونت یا۴بار

اره بابامن ۳ ۴یاردادم

خیلی قویه دکتر داده؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان آرامشمم🤍 مامان آرامشمم🤍 ۱ سالگی
مامان جوجه طلایی💜 مامان جوجه طلایی💜 ۲ سالگی
مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی
مامان نانا مامان نانا ۱۴ ماهگی