بلخره تصمیممو گرفتمو واکسن آنفولانزارو زدم

۴ پاسخ

الان دیرنیست?

خوب کردی من نزدم گفتم اینجا ک هوا سرد نمیشه با کسیم رفت و آمد ندارم مریض شم ، سه روز گردوخاک شد پزشکم‌گفت اصلا نری بیرون ک هوا ب شدت الودس ، منو میگی از همون ی بالکن رفتن و بوی گردوخاک توی خونه سرما خوردم منو انداخت هی میگن ای کاش میزدم

ولی من ک حتی دکترمم میگف نزن و خودمم نمیزدم اصلا و نزدم🙂

چجوری بود؟

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم🍼🐣🫀 مامان دونه انارم🍼🐣🫀 هفته بیست‌وششم بارداری