سلام مامانای قشنگ شما واکسن آنفولانزارو میزنین؟؟؟؟

۹ پاسخ

من کلا قبلیا رو هم نزدم

من الان تو ماشینم شوهرم رفته دارو خونه دوتا بگیره بریم بزنیم،دیشب از دکتر پرسیدم گفت بزن

منم باید بزنم چون زود ب زود سرما میخورم

من نمیزنم چون بدرد نمیخوره

بله عزیزم منم میخام بزنم
دکترم گفت قبل پاییز بزن واکسن هلندی هم بزن

باید حتمااا بزنیم
من میترسم

ممکنه میترسم بزنم تازه کرونا داشتم خوب شده میترسم دوباره علائم برگرده بیچاره میشم😑

زدم ده روز پیش😁

سلام بله من میخام بگیرم بزنم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وششم بارداری