سلام واکسن آنفولانزارو زدین؟

۵ پاسخ

ن نزدم ولی نمیزنمم هنوز دارم بدبختیای واکنس کرونا رومیکشم دیگ اینو بهش اضافه نمیکنم

نه دگه 8 هفته دارم تا زایمان نمیزنم

من زدم

نه هنوز ولی میرنم حتما

من نزدم هنوز ولی میگن ماه شهریورو مهر میزنن فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان سراج مامان سراج ۳ ماهگی