بچه ها واکسن انفولانزارو باید بزنیم؟

۴ پاسخ

من دکترم گفت باید بخوری حتما،چون بچه آبان دنیا میاد همه میان و تو ممکنه سرما بخوری و بچه هم بگیره ازت.
دیگه رفتم خوردم من.خارجیشو بگیر حتما

واکسن انفولانزا خوبه عزیزم بزنید حتما هم توی شهریور باید زده بشه
اما بهداشت ایرانیشو میزنه برای باردارها خیلی مناسب نیست
اگه میتونی هزینه کنی هلندیشو بزن خیلی خوب و مطمئنه
۹۲۰ تومن من گرفتم

من رفتم گفتن نیومد هنو

نمی‌دونم ولا
من دلم می‌خواد بزنم برا خانم های باردار هم رایگان هست

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۶ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی