۶ پاسخ

من زدم مشکلی نداشتم

من زدم عوارض خاصی نداشت یکم تب جزئی داشتم

هر ۱۰ سال باید بزنی.منم میخوام بزنم یکی دوهفته دیگه

اگه مثلا ۸ سال گذشته باشه واکسنو بزنیم، اشکال داره؟

اگر ۱۰ساله نزدی بزن وهیچ مشکلی واسه بچه نداره حتی توصیه میشه تو بارداری بزنید

به منم گفتن میترسم ۲۸ هفته باید بزنم😭

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولوم😘 مامان پسرکوچولوم😘 ۱۱ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حلماو فاطمه مامان حلماو فاطمه روزهای ابتدایی تولد