بچه ها واکسن کزاز رو توهفته من بزنیم اشکال نداره

۶ پاسخ

منم نزدم بهداشتم یادش نیس😄واجبه

نه مشکلی نداره عزیزم من ۳۷ هفته بودم زدم

نه بزن عزیزم

نگرانشم نباشیا منم الکی گندش کردم

نه عزیزم منم تازه زدم تا 36هفته میتونی

ن خوبه

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐁مامان موش مامان 🐁مامان موش هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان دخترم💗🧚‍♀️ مامان دخترم💗🧚‍♀️ هفته سی‌وچهارم بارداری