من شنبه زدم ایرادی نداره
به من گفتن تو ۷ ماهگی باید بزنی
نه ۴هفته قبل زایمان باید بزنی به من گفت بهداشت
برامن ۲۵هفته و۴روز بودم زدن
فکر میکنم مشکلی نداشته باشه، من حدود ۳۵ هفته بودم زدم
نه ایرادی نداره
از ۲۷ هفته به بالا میشه تزریق کرد، محدودیتی دیگه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.