خانما واکسن کزاز الان بزنم اشکال نداره؟؟؟

۶ پاسخ

من شنبه زدم ایرادی نداره

به من گفتن تو ۷ ماهگی باید بزنی

نه ۴هفته قبل زایمان باید بزنی به من گفت بهداشت

برامن ۲۵هفته و۴روز بودم زدن

فکر میکنم مشکلی نداشته باشه، من حدود ۳۵ هفته بودم‌ زدم

نه ایرادی نداره
از ۲۷ هفته به بالا میشه تزریق کرد، محدودیتی دیگه نداره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان 🐁مامان موش مامان 🐁مامان موش هفته سی‌وششم بارداری
مامان قلب مامان قلب روزهای ابتدایی تولد