واکسن کزاز برای چی اصن باید بزنیم تو بارداری

۶ پاسخ

اگر ده سال گذشته حتما باید بزنید.هم دکترم و هم بیمارستانی که قراره برم تاکید کردن حتما تزریق بشه..مخصوصا برای سزارینم..از ورود عفونت جلوگیری میکنه و جدا از اون بچه تا دوماهگی این واکسن دریافت نمیکنه و وقتی مادر تزریق کنه به جنین هم میرسه و جنین هم مقاوم میشه مخصوصا حین زایمان

من امروز زدم

منم نزدم

بیمارستان برم برام میزنن؟

میگن بدن مقاوم میشه دربرابر میکروب و بیماری چیزی بهای بری بیمارستان اذیت نشی

آخرین واکسن ک زدیم مال اول دبیرستان اگه یادت باشه ۱۵ سالگی بعد ده سال باید دوز دوم بزنی ب منم گفتن باید بزنی باردار بودم فرار کردم گفتم بعد زایمان میزنم

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی