۶ پاسخ

من زدم

من زدم

من باید بزنم ولی هنوز نزدم برای جلوگیری از عفونته برای بچه هم خوبه

سلام منم پنجشنبه زدم
اصلا نه تب کردم نه دستم درد گرفت

بله تا ۳۲ هفته وقت داری بزنی،از عفونت و مریضی تو حین جراحی جلوگیری میکنه

من امروز زدم.
چون آنتی بادیش تو بدن خودتون
و نی نی باید باشه .

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاه پسر کوچولو مامان شاه پسر کوچولو ۳ ماهگی