واکسن انفلانزا باید بزنیم حتما

۸ پاسخ

من نزدم

بزن ضرر نداره من دیروز واکسن کزاز زدم

بهداشت زنگ زدع برم بزنم نمدونم بزنم یانه

دکتر به من گفت بزنم، رفتم بهداشت از نوع هلندی زدم

منودکترم نزاشت بزنم🤦🏻‍♀️

اجباری نیست

خیر بایدی نیست
هرکی دوست داشت میزنه

میگن اگه معمولا خیلی سرما میخوری و سرمای سنگین می‌خوری تو فصل سرما بزنید من‌ خودم اینطوری نیستم و نزدم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرکم💤💙 مامان پسرکم💤💙 ۶ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد