خانما واکسن کزازو حتما باید بزنیم؟

۵ پاسخ

اگ بیشتر از ده سال از آخرین دوز گذشته باشه باید بزنی عزیزم

چهارشنبه دکترم گف از ۲۸ تا ۳۲ میتونی بزنی
من چون استراحتم و سرکلاژ خونمونم ۴ طبقه اس نمیخوام زیاد پله برم گفتم اگه واجب نیس بعدزایمان بزنم میشه بنظرتون؟

میگن بزنی بهتره برای اتاق زایمان و اینا .منم چن روز دیگه نوبتمه میزنم

اگه نزده باشین اره میزنن

ن‌بابا اختیاریه
منک گفتم نمیخام بزنم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی