اگ بیشتر از ده سال از آخرین دوز گذشته باشه باید بزنی عزیزم
چهارشنبه دکترم گف از ۲۸ تا ۳۲ میتونی بزنی
من چون استراحتم و سرکلاژ خونمونم ۴ طبقه اس نمیخوام زیاد پله برم گفتم اگه واجب نیس بعدزایمان بزنم میشه بنظرتون؟
میگن بزنی بهتره برای اتاق زایمان و اینا .منم چن روز دیگه نوبتمه میزنم
اگه نزده باشین اره میزنن
نبابا اختیاریه
منک گفتم نمیخام بزنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.