بله باید بزنی، هیچ عوارضی هم نداره چند ساله این همه مامان میزنن هیچی نشده
ولی نزدنش خیلی خطر داره، خدای نکرده عفونت وارد خون خودت یا نوزاد بشه خیلی خطرش بیشتر هست و جبران ناپذیره
الان واجبه مخصوصا تو شرایط جنگی...خودت و کوچولوت در امانین از عفونت موقع زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.