خانوما واکسن کزازو حتما باید بزنیم؟
اگه نزنیمم میشه؟

۲ پاسخ

بله باید بزنی، هیچ عوارضی هم نداره چند ساله این همه مامان میزنن هیچی نشده
ولی نزدنش خیلی خطر داره، خدای نکرده عفونت وارد خون خودت یا نوزاد بشه خیلی خطرش بیشتر هست و جبران ناپذیره

الان واجبه مخصوصا تو شرایط جنگی...خودت و کوچولوت در امانین از عفونت موقع زایمان

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۵ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار روزهای ابتدایی تولد