بچه ها همه باید امپول ریه بزنیم؟

۶ پاسخ

نه عزیزم فقط کساییکه علائم زایمان زودرس دارن

من زدم‌عزیزم وسابقه زایمان زود رس داشتم کسایی ک دارن باید بزنن

نه کسایی که ریسک زایمان زودرس دارند، مگرنه دکتر من گفت بیخود زدنش عوارض داره

همه ن فقط وکنایی ک مشکوک به زایمان زود رس هستن

دکتره من که به همه میده

من ۳۱ هفته زدم ۶تا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۱۲ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۸ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان گنجیشک🌱🥹 مامان گنجیشک🌱🥹 ۴ ماهگی