امپول ریه همه باید بزنیم؟؟ چرا میزنیم

۳ پاسخ

دکتر واسه اونایی ک رسانایی ب جنین ضعیفه و احتمال زایمان زودرس داره مینویسه..واسه منم نوشت تو هفته34

فقط زایمان زودرسی ها

برای زایمان زودرس میزنن من ک جفتمسر راهی هس نزدم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان گنجیشک🌱🥹 مامان گنجیشک🌱🥹 ۴ ماهگی
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری