سلام خانوما آمپول ریه رو همه باید بزنیم؟!

۳ پاسخ

نه. فقط اونایی که خطر زایمان زودرس دارن یا به دلایل پزشکی قبل از هفته 37، میخوان زایمان کنن.

نه من نزدم

نه فقط کسی که خطر زایمان زودرس داره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی