سلام.خانما حتما باید آمپول ریه بزنیم؟

۳ پاسخ

نه نیاز نیس مگر اینکه زایمان زود رس داشته باشی میزنن

نه.من با اینکه بچه ی اولم ۳۵هفته بدنیا اومد و سر اولی فشار و مسمومیت بارداری و دفع پروتئین داشتم ولی سر این یکی پنج شش تا دکتر عوض کردم برام بزنن ولی همه شون گفتن نیاز نیست و نزدم

اونایی که زایمان زودرس داشتن بایدبزنن مثل من

سوال های مرتبط

مامان آرمان مامان آرمان روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی ۱۰ ماهگی
مامان گنجیشک🌱🥹 مامان گنجیشک🌱🥹 ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۱۲ ماهگی