۱۳ پاسخ

من ک بارداری قبلی باید میزدم ولی نزدم

مال چی هست واکسن کزاز

منم باید بزنم ،گفتن ۲۸ هفته

اره ...

ده سال نگذشته از من پارسال زدم

منم زدم

من صبح رفتم زدم

اگر مشکل سیستم ایمنی دارین بهتر هست که نزنید.

من باید بزنم

من سرقبلی زدم یه دور احساس تب داشتم

من زدم خیلی درد نداشتم

نه یروز فقط دستم درد داشت

هفته پیش زدم

سوال های مرتبط

مامان محمد مهراد🫀 مامان محمد مهراد🫀 ۹ ماهگی
مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نی نی نقلی🩷 مامان نی نی نقلی🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۱ ماهگی
مامان نورا💕نویان👶 مامان نورا💕نویان👶 ۵ ماهگی