خانوما نسکافه ضررداره؟

۶ پاسخ

کافین خوب نیست

بله ، کافئین بالا داره و در کل قهوه و مشتقاتش توی بارداری هرچقدر استفاده نکنید بهتره چیز خوبی نیست ، اگر هوس کردی یه کم بخور

میتونی بخوری هفته ای یبار

یدفه اشکال نداره ولی درکل خوب نیست دیگه اگه خیلی هوس کردی بخور

کم طوری نی

اره کافئین خوب نیست تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان هانیه❤️ هلنا مامان هانیه❤️ هلنا ۳ ماهگی
مامان ایهان 🥰 مامان ایهان 🥰 ۳ ماهگی
مامان شکیب وریسان مامان شکیب وریسان هفته سی‌ام بارداری
مامان علی آقا👶❤️ مامان علی آقا👶❤️ ۱ ماهگی