آزمایش گلوکز و تیرویید و میشه با هم داد؟

۲ پاسخ

من امروز رفتم اول ناشتا آزمایش دادم تیرویید هم داشتم بعد قند

میشه ؛؛ تو خون ناشتا تیروییدو قندناشتا و کمخونی میگیرن؛؛بعدش محلول میخوری ازمایش قندو میگیرن

سوال های مرتبط

مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان ... مامان ... روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال و داداشی مامان نهال و داداشی ۷ ماهگی