خانوما شما هم درد زیر شکم دارین؟

۳ پاسخ

آره انگار گرفته و سفته ، درد گاهی داره نه مداوم یا زیاد بیشتر همون گرفتگی طور

بله من دارم
مثلا ره میرم یا وقتی نشسته هستم میخوام بلند شم یا پهلو ب پهلو بشم

زیادی سرپا باشم و فعالیت کنم آره درد میگیره. مثل الان😬

سوال های مرتبط