سلام نی نی های شما هم عقبی میرن؟؟

۳ پاسخ

آره دنده عقب میریم دو سه روز

دختر من هنوز نه عقب میره نه جلو😅

نه‌والا هنوز جلو هم نمیره هر بچه ی توانایی داره ماشالا بهش😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان رادمهـر🐣 مامان رادمهـر🐣 ۱ سالگی
مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی