نی نی های شما هم هنوز کولیک دارن؟

۶ پاسخ

کولیک نه
ولی رفلاکس برگشته باز😔

توی ۶ماه دیگه کولیک نیستا! 🤔

نه خداروشکر

بهتر شده گاهی اوقات اذیته

تا شش ماه خوب میشه مهدیارم داشت

نه شکر خدا

سوال های مرتبط

مامان دلآرام👼🏻 مامان دلآرام👼🏻 ۱۳ ماهگی
مامان گیسو💖 مامان گیسو💖 ۱۰ ماهگی
مامان یوسف دلارام مامان یوسف دلارام ۱۲ ماهگی