سلام خانما قرارگیری جنین سفالیک ینی چی؟؟؟

۲ پاسخ

یعنی سرش به پایین هس و برای زایمان طبیعیه

ینی سر بچه پایینه پاهاش بالا

سوال های مرتبط

مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه💗 مامان پناه💗 ۴ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی